Casierie și Trezorerie Condominială
Serviciul de Casierie și Trezorerie condominială oferă locatarilor și asociațiilor transparență și promptitudine în operațiunile de încasare a cotelor de întreținere și plata furnizorilor de utilități.
În cadrul acestui serviciu, Managerul de Imobil încasează și plătește sume pentru și în numele locatarilor și al asociațiilor/comitetelor de condominiu:
- Încasarea cotelor de întreținere de la locatari. Timp de trei – șase zile pe lună, cu un program de câte 1 – 2 ore pe zi, Managerul de Imobil face încasări în numerar sau prin card bancar (cu un aparat PoS mobil).
- Plățile către diferiți furnizori, în numele asociației. Sumele încasate și nefolosite pentru efectuarea plăților sunt depuse, tot de acesta, în contul asociației.
- Întocmirea ștatelor de plată și depunerea declarațiilor de mandat sau convenții civile și plățile către personalul angajat al asociației.
- Plățile obligațiilor către stat la sediile ANAF și plăți prin O.P. la sediile Trezoreriei.
Serviciul de Casierie și Trezorerie Condominială vă este oferit pe bază de abonament, doar împreună cu Serviciul de Management Esențial. Costul se stabilește în funcție de dimensiunea clădirii, frecvența și durata programului de casierie.
Factura se poate face cu sau fără TVA. Aria de acoperire: Municipiul București și localitătile aflate la maximum 15 km de centrul Bucureștiului.