Relația cu ANAF
Cu serviciile de Administrare Curentă, imobilul dumneavoastră este pe mâini bune și produce venituri. Venituri care sunt, însă, o sursă nu doar de profit, ci și de consum de timp sau de nervi…
Mandatat printr-o procură notarială sau consulară, Managerul de imobil se ocupă în numele dumneavoastră de:
Obligațiile născute din însăși existența proprietății:
– întocmirea și depunerea dosarului la achizitia proprietății
– contractarea unui expert autorizat pentru întocmirea evaluării periodice
– obținerea de certificate fiscale
Obligațiile generate de obținerea de venit prin exploatarea proprietății:
– întocmirea și depunerea dosarului la închirierea proprietății
– depunerea declarațiilor anuale de venit estimativ
– obținerea deciziilor de impunere trimestriale
– depunerea declarațiilor rectificative și de regularizare
Plati și încasări în relația cu ANAF:
– plata impozitelor si taxelor
Serviciile de Management al Relației cu ANAF vă sunt oferite pe bază de abonament, cu un tarif de 20 EURO/ lună, și sunt disponibile doar împreună cu Serviciile de Administrare Curentă. Factura se poate face cu sau fără TVA, la cursul BNR EURO-RON din data emiterii facturii. Aria de acoperire: Municipiul București și localitățile aflate la maximum 15 km de centrul Bucureștiului.
Tarif: 20.00 EURO/lună (doar împreună cu abonamentul Administrare Curentă) indiferent de imobil.