Solicitări Excepționale
Fără să cheltuiți timp și nervi, aveți sub control situația proprietății dumneavoastră și sarcinile repetitive pe care le generează ea, cu abonamentul de Administrare Curentă.
Serviciile de Management al Solicitărilor Excepționale vă protejează de stresul generat de tot ce este neprevăzut, specializat sau … neplăcut!
Managerul de imobil se ocupă în numele dumneavoastră de:
Contactul cu chiriașii, terții și autoritățile:
– toate solicitările punctuale și neprevăzute vin către Manager, care vă și reprezintă în relațiile cu terții
Intervenția în caz de avarii sau defecțiuni tehnice:
– garantăm prezentarea unei diagnoze cu solutie și cost estimativ în maximum 3 zile lucrătoare de la apariția problemei
– managerul de imobil participă la recepția lucrărilor de reparații
Suport pentru acțiunile obligatorii:
– preluăm relația cu furnizorii sau specialiștii care fac activitățile de mentenanță preventivă (inspecția și revizia instalației de gaz, verificarea tehnică periodică a centralei termice, igienizarea instalațiilor de aer condiționat etc.)
– gestionăm polițele de asigurare a spațiului şi bunurilor
– managerul de imobil se ocupă de pregătirea și depunerea dosarului pentru obținerea certificatului de performanță energetică
Serviciile de Management al Solicitărilor Excepționale vă sunt oferite pe bază de abonament, cu un tarif de 20 EURO/ lună, și sunt disponibile doar împreună cu Serviciile de Administrare Curentă. Factura se poate face cu sau fără TVA, la cursul BNR EURO-RON din data emiterii facturii. Aria de acoperire: Municipiul București și localitățile aflate la maximum 15 km de centrul Bucureștiului.
Tarif lunar – prețuri valabile doar împreună cu abonamentul Administrare Curentă
- Imobil standard: 20.00 EURO (suprafața utilă < 100m2)
- Imobil superior: 35.00 EURO (suprafața utilă > 100m2)